"HiCare надає професійні послуги з обслуговування клієнтів для пристроїв Huawei.
HiCare надає загальні онлайнові послуги, включаючи обслуговування клієнтів, надання зворотного зв'язку, посібники користувача, сервісні центри та самообслуговування. HiCare має на меті запропонувати універсальний сервіс післяпродажного обслуговування для швидкого виявлення та вирішення будь-яких проблем, з якими ви стикаєтесь.
1. Сервісні центри
Знайдіть адреси та номери місцевих сервісних центрів.
2. Номери гарячої лінії
Пошук місцевих номерів гарячої лінії та робочих годин.
3. Політика гарантії
Шукайте політику гарантійного обслуговування Huawei у вашому регіоні.
4. Посібники
Надайте вам посібник користувача, який містить вичерпні описи функцій.
5. Форум
Надайте місце, де можна спілкуватися з іншими користувачами місцевих телефонів.
6. Статус гарантії
Можна перевірити інформацію про гарантію на пристрої.
7. Ціна аксесуарів
Ви можете запитувати ціни на екран, материнську плату, камеру та інші аксесуари.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
1. [Ремонтний прогрес] SN або SR номер більше не потрібний для запиту службових записів поточного рахунку; Додавання модулів роздрібної торгівлі та пунктів збору.
2. [Сервісна інформація] Додає модуль службової інформації. Особливості цього модуля змінюються залежно від регіонів.
[Other] Оптимізує певні логічні потоки і виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Сервіс] Тепер ви можете знайти найближчі сервісні центри Huawei, виконавши пошук за адресою або поштовим індексом.
[Me] Оптимізує та спрощує процес управління та оновлення інформації про обліковий запис.
[Інше] Оптимізує продуктивність інших функцій та виправляє деякі помилки.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми. (GDPR)
[Сервіс] Додає функції для перегляду прогресу та відновлення ремонту. Для цього вам більше не потрібно йти на офіційний веб-сайт.
[Сервіс] Нагадує користувачам, що вони намагаються очистити порт заряджання пристрою, коли він, як видається, заряджається неправильно.
[Сервіс] Додає опитування задоволення від ремонту.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
Оновлена інформація
[Рекомендація] Оптимізує дизайн інтерфейсу, щоб показати більше порад.
[Сервіс] Тепер Ви можете знайти Форум, перейшовши на вкладку Служба та розширивши Quick Services.
[Сервіс] Забезпечує Чисті оцінки задоволеності анкети для послуг.
[Me] Оновлює вміст для Угоди користувача HiCare та синхронізує зміни при запуску.
[Інше] Оптимізує певні логічні потоки та виправляє деякі відомі проблеми.
1.Деякі країни додали чат Live, щоб забезпечити вас в режимі реального часу та професійного обслуговування клієнтів; 2.Новини заголовків служби, щоб надати вам найновішу місцеву службову інформацію; 3.Модифікація відомих проблем.